Marketing gabinetuStrategiaZarządzanie i organizacja

Audyt salonu kosmetycznego

Wykorzystujesz potencjał marketingowy swojego gabinetu?

Zastanawiasz się czy Twój gabinet kosmetyczny w pełni wykorzystuje możliwości marketingowe i sprzedażowe? Czy Twoi pracownicy są istotnym elementem marketingu i potrafią sprzedawać usługi? Czy Twoje działania to te najskuteczniejsze czy jednak można coś poprawić lub wprowadzić nowego?

Kto przeprowadza audyt?

W audycie udział bierze doświadczony kosmetolog wraz z naszym specjalistą od marketingu. Wraz z nami są również osoby niezwiązane z marketingiem i branżą beauty, profilem dobrane tak by pasowały do grona odbiorców konkretnego salonu urody. Dzięki temu poznajesz opinie specjalistów jak również sugestie i uwagi potencjalnych Klientów.

Wieloletnie doświadczenie w branży

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w branży beauty, zarówno w obsłudze marketingowej gabinetów kosmetycznych jak i w kwestiach związanych z zarządzaniem gabinetem. Doskonale znamy specyfikę branży dzięki czemu możemy dobierać rozwiązania, które są najskuteczniejsze właśnie w gabinetach kosmetycznych.

Marketing, sprzedaż i obsługa Klienta

W ramach audytu kompleksowo oceniamy Twój salon: począwszy od wyglądu salonu, przez obsługę Klienta, sprzedaż usług po kwestie promocji salonu zarówno w Internecie jak i poza nim. Otrzymujesz od nas również analizę konkurencji w Twojej lokalizacji i praktyczne porady na stworzenie przewagi na rynku.

Co sprawdzamy w ramach audytu:

  • wygląd i odbiór wizualny salonu
  • obsługa Klienta – on-line, telefoniczna, obsługa na miejscu w salonie
  • obsługa Klienta – umiejętność przedstawienia oferty i sprzedaży usług
  • obsługa podczas zabiegu – “ukryty Klient”
  • konstrukcja oferty – sposób przedstawienia(w salonie, on-line) i jej konkurencyjność
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego przez pracowników
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego w salonie
  • lokalna analiza konkurencji (marketingowa i cenowa)
  • wykorzystanie potencjału marketingowego i sprzedażowego on-line(strona internetowa, blogi, media społecznościowe)

Raport

Po wykonaniu audytu otrzymujesz kompleksowy raport na temat swojego gabinetu kosmetycznego zawierający nasze sugestie i uwagi, opis występujących problemów i sposoby na ich skuteczne rozwiązanie. Nie wskażemy tylko co jest źle, powiemy jak można to poprawić by uzyskać przewagę konkurencyjną nad innymi gabinetami.


Koszt wykonania audytu zależy od wielkości gabinetu, ilości zatrudnianych pracowników.

Tagi

Sławomir Wójcik

Specjalizuję się w marketingu usług profesjonalnych, od ponad 8 lat wspieram gabinety medyczne, gabinety medycyny estetycznej oraz kosmetologów. Opracowuje marketingowe strategie rozwoju, projektuje strony internetowe, zajmuje się optymalizacją i pozycjonowaniem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close